čtvrtek 11. dubna 2019

Batohy





Jedu teď trochu na vlně sériové výroby.

Nejdříve si našiju pět vnitřků k batohům - podšívky, včetně malé kapsičky, velké kapsy na notebook a výztuhy. To je trochu psychicky náročnější fáze, člověk šije a šije a šije a výsledek v nedohlednu.

Ale zato potom - stačí jen nastříhat hlavní látku a koženku, prošít popruhy, našít zipovou kapsu a už se sešívá dohromady s podšívkou a je hotovo. Když se hecnu a holky se nechají zabavit mužem (ideální stav, který ne každé mé vyhrazené šicí odpoledne klapne), stihnu došít batoh s už předchystanou podšívkou za odpoledne. Radost až na kost :)







Minulý týden jsem chytila šicí slinu, a dala si závod sama se sebou. Pět podšívek jsem měla připravených, cílem bylo mít v pátek pět ušitých batohů. Karel se tvářil ochotně ohledně odpolední s holkami (bodejž by ne, strávil předtím tři dny na skialpech v Dolomitech). Klárka mi držela palce a hrála hru se mnou. A dopadlo to?

Nedopadlo, ve čtvrtek mě zmohla únava, čtvrtý kousek zůstal rozešitý a v pátek už jsem se stroji vyhnula obloukem. Nemá cenu to lámat.

Ale nevadí, tři kousky jsou na světě (a na Fleru) a i tak jsem trhla všechny své rekordy - včetně těch předvánočních..










6 komentářů:

  1. No teda,ty jsou luxusní.škoda,že nenosim batoh,nebo že bych začala?Uvidíme...ale jsou mooooc hezký.Sv.

    OdpovědětVymazat
  2. Barčo, máš je nádherné! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky! Jen toho času na šití by to chtělo víc -však víme :)

      Vymazat
  3. Už jsem obdivovala na Fleru! Jsou luxusní, všechny. A kdybych nepotřebovala milion jiných věcí, tak bych si snad pořídila ještě jeden do sbírky...:-) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, dííík! Tos mi udělala radost. I na Fleru.. Jen furt nějak nestíhám a tak zase odpovídám s hrozným zpožděním:(

      Vymazat