úterý 19. února 2019

Návratové stavy






V neděli odpoledne jsme po více než týdnu dorazili domů z hor.

Po šumavské zasněžené a slunečné idylce nás doma čekalo 6 stupňů ("error 7" na kotli) a můj plán na poklidné vybalování se rázem změnil na večer strávený v těsné blízkosti kamen. Mezi taškami všeho možného špinavého a propoceného. Do toho migréna a Klárčin (hodinový!) úkol. Pokud jste učitelé, nedávejte prosím úkoly na prázdniny - nebo chceme děti naučit brát si s sebou na dovolenou práci?

Hlava nepřestala bolet ani v pondělí, věci se taky samy do pračky nenastrkaly, ráno jsme v jejich jakžtakž systému udělali totální čurbes, když bylo třeba najít ty správné rukavice a čepice. Dopoledne jsem napla  síly a všechno roztřídila, uklidila, část vyprala. Zašla do obchodu a krom potřebností si koupila kakao. Zaběhla na poštu. A pak vytuhla po obědě se Sárou.

Odpoledne další bojovka - Terezčiny úkoly na předškolácké edukativní skupinky. Co já budu dělat, až budu mít ve škole všechny tři holky? Proč všichni všechno dělají průběžně a my za pět minut dvanáct?

Dneska totální útlum. Sto věcí rozdělaných, rozešitých, venku krásně a já bych nejradši ležela s nohama nahoře.


Omlouvám se za mírně negativní a dost nekompaktní post - budiž vám to slunce venku vynahradí..

A kdyby měl někdo recept na poklidnější příjezd z dovolené, prosím, sem s ním :)


---



Na úvodní fotce rozešitý batoh čekající na příliv energie. Z látky mám velkou radost.

Panenky - baletky v procesu:




A jeden před Šumavou došitý, puntíkatý batoh čerstvě na Fleru. Aby tady dneska nebyly jen samé nedodělky :)



8 komentářů:

  1. Úkoly dělají děti hned po příchodu ze školy, ještě před odjezdem. Pokaždé doufám, že nebudou mít hodně úkolů. Pamatuji si na dětství a následně i středoškolská léta, kdy jsem často před pátečním odjezdem na výpravu neměla čas napsat vše potřebné, natožpak se naučit zadanou látku (na střední). Dcera je skvělá, že byla po návratu schopná psát úkoly a nepadala únavou.
    6 °C, když se mají po návratu všichni koupat, sušit a rekreovat, je nepříjemných. Nemluvě o katastrofě pro pokojové rostliny. Zdravím! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to je sen - mít všechno napsáno a uděláno ještě před odjezdem. Jen nevím, jestli se nám to někdy podaří - většinou vyrážíme hned v pátek po škole, abychom jeli co nejméně za tmy. Ale zkusíme to. Holky mají energie na rozdávání - nejvíc, když mají jít spát :), takže únavou naštěstí nepadala. Spíše ji štvalo, že měly slíbenou pohádku a kvůli dlouhému úkolu se nestihla..

      Vymazat
  2. Občas jsou ty návraty do reality náročný. A přijde mi, že jak jsem si konečně začala zvykat na zimu a útlum. Tak najednou sluníčko venku tak strašně láká tělo a mozek ven a být akční a najednou to po nemoci a nutnosti zpomalit nejde. A uvnitř se všechno pere.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, mám to stejně.. Však jen pomalu, ono jaro neuteče :)

      Vymazat
  3. Baru, buď v klidu u nás je to podobně. Po víkendu u rodičů ještě nevybaleno. Moje únava veliká a tři děti v ráži. Ve čtvrtek zase balení a odjezd...Ale ono se to nakonec nějak stihne... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, držím palec, akce typu vybalit a hned zpátky zabalit jsou nejhorší. Ale jo, dáme to.. (my až v pátek :))

      Vymazat
  4. Milá Barčo. Mně osobně balení a vybalování děsí a to čím dál víc. Migréna navrch je lahůdka. Přírodní síly jsou někdy proti nám. Taky na ně trpím.
    Nefungující kotel, mrtvá lednice,nefunkční bojler, u nás naposledy zatékající střecha, kdy voda tekla přes stropní světlo v koupelně, jsou fakt hustý.
    Taky si myslím, že by na prázdniny neměly být úkoly a taky by nemělo být hned zkoušení.
    Co dělám? Nikdy se nevracíme z dovolené na poslední chvíli. Sama se potřebuji adaptovat a už na dovolené by mě to stresovalo. Manžel pomáhá, ale stejně to hlavní zůstane na mně.
    Látka na prní fotce je moc hezká, ale puntíky jsou úplně nej.
    Krásné dny. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, máš recht, příště návrat nejpozději v sobotu. Tentokrát jsme až obdivuhodně a bez jediné věty zvýšeným hlasem zmákli odjezd, tak jsme si to pak slízli při příjezdu :) Taky přeju krásné dny a díky za pochvalu..

      Vymazat