čtvrtek 6. prosince 2018

Lotta kolekce



Látky Lotty Jansdotter rychle ubývají a já se pořád ne a ne dokopat splnit si všechny plány, které s touto kolekcí mám.

Občas to na mě ale přijde (většinou když se to ale vůbec nehodí a měla bych šít hromadu jiných věcí), a tak jsem tento týden konečně vyfotila mé oblíbené kombinace těchto látek.

Ta nahoře je moje asi úplně nej, šedomentolová je tak úžasně nenápadná a přitom tak krásná. K ní ty severské kytičky... Sama sobě jsem v létě ušila z této kombinace obal na knížku a záložku, vzpomínáte?



Nejvíce mi k šedomentolové pasuje karamelová koženka, která ji krásně podtrhne a zvýrazní, chystám se ale i na tmavě šedou. Těchto pouzder, které pomáhají udržet si v kabelce přehled, jsem dnes naskladnila pěknou hromádku, mrkněte.



K černobílým tulipánkům se hodí snad úplně všechno. A žlutá je krásně rozsvítí.. (Nadšená jsem z kovových zipů s bavlněným okrajem, díky kterým jsem se zase po delší době do šití pouzdérek vrhla. Obyčejné pouzdro se tím podle mého o kus pozdvihlo a vůbec bych se nestyděla vzít si je jen tak do ruky místo psaníčka)



A tohle je můj druhý favorit - šedošedé kvítky a tmavě žlutá. A toaletka s omyvatelnou látkou uvnitř, na kterou nedám dopustit.



K výrazným oranžovým tulipánkům decentní světlé kvítky. Peněženka a obal na knížku.



A na závěr znovu šedomentolová, tentokrát s batohem sladěna karamelově.





Tak, a já mám teď namísto zakázek chuť ušít něco Lotta:)


10 komentářů:

  1. Zrovna dnes jsem jeden tvůj batoh tady v Praze. Vypadal moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Evi, tak tos mě moc potěšila po ránu.. Díky!

      Vymazat
  2. Báro, je možné ušít tu malou peněženku z mé látky? mám krásný modrotisk a potřebuji novou peněženku. Klasika, sama si ji ušít nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  3. A ještě jsem zapoměla říct, že všechno je nádherné. Tvůj batoh tahám všude už ten rok, díky tomu i tak vypadá, ale nedám na něj dopustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matildo, díky moc za takovouhle pochvalu! Určitě látku dones, ušiju, už teď se na modrotisk těším..

      Vymazat
  4. Barčo, je to nádhera se na tvé výrobky nejen dívat, ale je i nosit! :-) Budu muset poprvé prát. :-) Na zipy se také chystám, zatím jsem ale nenarazila na nějaké top:-) Měj se krásně. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Luci, taková pochvala, dík moc! Se zipy je potíž, to jo, je dost fuška najít kvalitní. Tyhle jsou od nás z galanterie, paní tam na kvalitu dbá :) Taky se měj krásně.. B.

      Vymazat
  5. Je to úžasné vidět, když se dílo daří :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko díky :) Snad se zase potkáme ve Vlasenici:)

      Vymazat