sobota 14. dubna 2018

Česneková výprava..

.. ještě z minulého týdne. Tentokrát kolmo a jen s Klárkou. Po asfaltu, terénem, do kopce, z kopce a nakonec po rovince. Bez občasného mrčení se to samozřejmě neobešlo, ale závěrečný zákusek (zmrzlinu ještě neměli) to vyřešil. Medvědí česnek jsme jedli na způsob Florentýny. (Snad jsem tentokrát odkaz nepopletla.)

Nebyla bych to totiž já, kdybych v minulém postu neodkázala úplně na jinou písničku, než jsem chtěla. Ta, kterou jsem měla na mysli, je tato

Rozebírali jsme s našima zrovna uprchlickou otázku, a tak nějak to v tu chvíli sedlo. Muž mi samozřejmě hned zkritizoval mou evidentní "kulturní vyprahlost" (takhle kulantně to zhodnotil jen zkraje, pak přitvrdil:)). Mě jde ale hlavně o ten text..



















3 komentáře:

  1. Můžu se, prosím, zeptat, kde jste trhaly? Pokud to samozřejmě není Vaše tajné místo. Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Tajné není, přece jen se mi ale nechce úplně hlásit do světa :) Napište mi prosím mail a já Vám na něj místo pošlu.. B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to zajímalo jen tak ze zvědavosti, protože jsem od Brna a ještě jsem na něj nikde v lese kam chodíme nenarazila. Jinak naštěstí máme spousty na zahradě u babičky. A teď mě ještě překvapila v komentářích u evulekotule, že je trhání ve volné přírodě zakázané pod pokutou. Snad nám za chvíli nezakážou i sběr borůvek :-(. Hana

      Vymazat