čtvrtek 22. června 2017

Občas se to stane..

  
.. že člověk (a taky foťák) nezvládne správně vyfotit látku, ona pak vypadá na fotce tmavší, téměř černá. Zákaznice si tuto "černou" látku pro svůj batoh vybere, doladíme (po mailu) dvě barvy koženek, mosazné kování a zip. Chvilka oboustranného těšení - můj nejoblíbenější okamžik v průběhu šití je chvíle protočení kabelky / batohu z rubu na líc - hotový batoh vyfotím a po síti sítí posílám budoucí majitelce.

A tady přichází ten zádrhel. V kombinaci se světle smetanovou a hlavně černou koženkou totiž vynikne "tmavěmodrost" látky. Když mi zákaznice s omluvou píše, že je  batoh krásný, ale vybraná látka byla černá, krve by se ve mě nedořezal. Představím si okamžitě sama sebe u kadeřnice, když mi (skoro vždycky) vytvoří na hlavě střih, který není úplně podle mého očekávání. (Vyzkoušela jsem už spoustu kadeřnic, zatím jen jedna mě stříhala podle mých přání - odstěhovala se až na úplný jih Moravy :( )
 
V zápětí se ale vzpamatovávám. Tohle přece k zakázkovému šití patří ať chci anebo ne. Píšu omluvnou zprávu a sypu si popel na hlavu. Musím látku vyfotit znovu.. Domlouváme se na nové látce a novém šití. Batůžek si nechám a nabídnu ho na Fleru (už tam je). Moc děkuji Martině za velkou vstřícnost a pochopení..

A pokud byste Vy rády něco si u mě nechaly ušít, nelekejte se. Je možné, že si nejste jisté látkou nebo její kombinací. Dělávám to většinou tak (a od teď už to tak budu dělat vždycky), že Vám vybranou kombinaci látka-koženka vyfotím a pošlu k odsouhlasení. Protože optika dělá mnoho a látka samostatně může vypadat jinak než látka vedle určité barvy koženky. Navíc záleží na světle, foťáku, monitoru, .. - takže čím více fotek uvidíte, tím lépe. Pokud máte v hlavě více kombinací a nemůžete se rozhodnout, napište. Vyfotím Vám všechny. Teď jsem dokonce ladila batoh k obrázku kabátu. Všechno je možné.

No a pokud se i tak stane, že se Vám finální batoh / kabelka / cokoli nezdá podle Vašich představ, nebojte se mi ozvat. Vždycky se to dá nějak vyřešit, třeba ušít nový / novou jako v tomto případě. Udělám všechno proto, aby Váš vysněný batůžek / kabelka / cokoli byl opravdu ten vysněný.


P.S. Kdyby se tak i špatně ostříhaná hlava dala vyměnit za nově ostříhanou hlavu - hned bych měla o jeden stres méně :)

3 komentáře:

  1. Batůžek je tak úžasný, že nemít ten svůj, hned ho beru:-). Víš co, ty ten batoh nakonec někomu prodáš, ale představ si, že se netrefíš s obrazem, který je na přání... Ten už prostě neudáš. Proto jsou to vždycky nervy, jestli jsem to vystihla:-). A s kadeřnicí chápu... Já jsem u nás ve městě nenašla, pořád jezdím do rodného ke své původní, protože je prostě nejlepší...:-) P.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ten batůžek je nádherný :-). Hádalm, zme bude i praltický ať už do města či do práce. Já jsem hodně kabelková, ale zrovna nějaký takový milý, hezký by se mi hodil na maše dovolenkové toulání v červenci :-).
    Věřím, že batůžek najde brzo svého majitele.

    Hezkel letní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Batoh se mi moc líbí, a to, že je modrý, je u mně plus! :)

    OdpovědětVymazat