úterý 13. prosince 2016

Vánoční přání



Vrátili jsme se letos k vyrábění a rozesílání vánočních přání. Loni jsme to kvůli neukotvenému místu bydliště a věčnému přejíždění skrz celou Moravu nestihli. Chvíli jsem pak mezi svátky měla chuť přejít místo přání rovnou na PFka, jenomže já prostě nějak nejsem schopná vymyslet nic originálního, s čím bych byla spokojená. A pak taky moje počítačová negramotnost. Mám totiž představu, že PFko musí být vytvořené v nějakém grafickém editoru. A s těmi já zatím dost bojuju... 

Klárce se letos do vyrábění moc nechtělo. Nevím, jestli je to už nějaká předpuberta nebo co, vždycky  se se mnou do všeho tvoření hrozně hrnula. Teď řekla jen "Tak já ti teda půjdu pomáhat, nó..", tvářila se trochu otráveně a chtěla vločky jen vyrážet, lepit že mám já. A nakreslit na zadní stranu sněhuláky, ať mají babičky radost? To už jsem ji nepřemluvila vůbec. Trapárna přece, nějaký sněhulák. Ale abych jí nekřivdila, dvě stromečková přání jsou nakonec její práce

Zato Terezka se do toho vrhla s nadšením. Ta je ale trochu svobodomyslnější a po pár minutách dělání toho, co má mamka vymyšlené a vypinterestované, si začne lepit  a stříhat svůj "obraz". Který pak na konci důkladně prozkoumá a vymyslí, co že to vlastně nakreslila..

No nic, letos bych to shrnula tak, že 50% výroby já, 30% Terezka a 20% Klárka.

Vyrobeno máme, teď ještě dovnitř napsat přání každému na míru a můžeme běžet k poštovní schránce. To měla Klárka vždycky hrozně ráda, tak uvidíme, jestli alespoň tohle ji letos ještě drží.. 

------------------------------------------------------------------------------------------------

Dneska je u mě na Fleru poštovné zdarma, mrkněte..

Žádné komentáře:

Okomentovat