pondělí 28. září 2015

Mamka...



... je největším kritikem mých šicích a háčkovacích avantýr. Většinou konstruktivní. Kapsa je malá, velká, moc světlá, blemcavá. Medvěd má jednu nohu menší a obal na knížku by byl lepší posuvný pro různé tloušťky knih. Taky dlouho nebyla (nebo pořád není?) fandou mých podnikatelských kousků. Kdo by si to koupil, když si to každý může ušít? :-) Je hodně konzervativní co se týče kombinace barev, vzorů a materiálů. A hodně nevyzpytatelná. 

Ušít jí tašku k narozeninám proto není jen tak a i když jsem to chvíli chtěla risknout, netroufla jsem si. O to víc mě svým výběrem překvapila.

Vybrala si dost barevnou (a trochu šíleně pseudofolklórní) látku. Kterou jsem dostala před skoro rokem k narozeninám, svou šíleností se mi hodně líbila, ale nemohla jsem přijít na to, s čím ji zkombinovat. Mamka ji samozřejmě přiložila k černé kožence a bylo jasno. Nikdy by mě předtím nenapadlo dát tmavě hnědou látku k černé kožence a nikdy by mě nenapadlo, že tahle šílená kombinace napadne mamku. Taky koženku jako materiál předtím nikdy moc nebrala vážně. 

Taška je na světě, pečlivě vyzkoušena ke všem bundám a kabátům, věci ze staré tašky přendány. Mamka vypadá více než spokojeně. A to je pro mě ta největší pochvala...

Žádné komentáře:

Okomentovat