neděle 24. července 2016

Životaběh

Momentálně jsem po uši zahrabaná mezi vakuovými pytli a banánovými krabicemi a snažím se všechno nachystat na zítřejší první stěhovací várku. Po dvou letech jsou všechny pytle několikrát přehrabané a věci máme roztahané po celém domě. Jde to pomalu.

Až tahle první fáze stěhování zítra proběhne (určitě se do jednoho auta nevejde všechno, co tady máme), těším se na pár dní odpočinku. Mám tady u našich s sebou jen šití pro mě, pro holky a pro prťouse, který už mi v posledních týdnech pěkně zvětšil břicho. Takže relax. Snad.

Pak šup holky znovu na týden k babičce a hurá znovu přehrabovat věci v krabicích a pytlích a snad je už i skládat do skříní. Které zatím ještě ale nejsou natřené. 

Mezitím šít věci na sklad a na trh, kam se chystám poslední srpnový víkend. Jde o trh, kde se bude zároveň i tvořit. Ještě nejsem ostřílená trhovkyně a mám tak dost trému už teď. Na druhou stranu celá akce vypadá více než sympaticky, takže se i hodně těším. Pokud máte čas, dojeďte a ušijte si u mě panenku nebo nahřívací pytlík plněný pohankovými slupkami. Moc ráda vás uvidím..



Žádné komentáře:

Okomentovat